pääsen parille keikalle keväällää jee.
otin huulikorun jee.

mut mikään ei riitä ei mikään.

oon kyllästyny asumaan kotona haluun helvettiin täältä ja saatanan äkkiä.
kullan luo jos se vaan huolii mut sinne.
pelkään et sillä menee hermo muhun kun ruikutan kun sillä on itsellä vaikeempaa masennuksen kanssa ja kaiken muunkin ja mä oon vaan porvaripentu joka kitisee siitä ettei sillä oo munaa.
siis niinkun oikeeta munaa.
mutkun tarviin sitä kun ilmaa muuten oon häkissä kulta tietää se ymmärtää paremmin kun mä itse joskus.

mutkun se joutuu toistelemaan samat asiat aina uudestaan hyysäämään mua ja lohduttamaan isoo ihmistä turhissa tilanteissa.

se on söpöin ikinä
mulla oli yks ilta aivan kauhee olo ja en halunnu nukkumaan kun näin painajaisia pahoja painajaisia ja kerroin sille kun olin kääriny peiton mun sängyn laitaan ja kuvitellu että kulta nukku mun vieressä - kyllä tiedän että oon surullinen - ja se kysy että auttoko se ja vastasin ei ja sit se lähetti mulle suruhymiön ja sano "enkö mä auta" ja sit mä ihmettelin ja se totes olleensa mun vieressä ja pitäneensä mua kainalossa koko yön ja itkin ja itken nytkin kun muistelen muttakun se vaan on täydellistä.
oon ehkä säälittävin ikinä mut.

ja kun se joutuu tekemään tota paljon hyysäämään mua tolleen.
sillä menee kohta hermot.

en halua menettää


jay