en jaksa tätä enää.
haluun eroon näistä kahleista.
tisseistä pillusta nahasta.
valheista vääristä äänistä läskeistä.
vaatteista kaupoista kengistä peilistä sokeista ihmisistä.
haluun eroon koko mun elämästä haluun sen mikä mä oon.
eroon musta itsestä isoimmasta vitun virheestä.


en tajuu miten mä oon päässy näinkin pitkälle romahtamatta täysin. oon käyny pohjalla moneen kertaan itkeny öitä iltoja aamuja hakannu päätä seinään ja ahdistunu kaikesta mahollisesta. oon käyny itkemässä koulussa psykalla kuraattorilla kaikkialla kavereilla tutuilla kaupungilla muttei siitä oo ollu mitään apua. kun en saa sitä apua mistään en pääse pois en pakoon en sinne mistä sitä saisin. oon liian kaukana ja lukittu tänne. vuos vielä
vuos liikaa kaks viikkoa on taas ihan liikaa.

oon vaa ruma ja ällöttävä.


jay