mä vihaan joulua
huutoa
ahdistumista.

pään sisällä itselle huudan kun en jaksa esittää ilosta
ympärillä kiljuu lapsia
koira kulta jaloissa
mutsi ja mummo on taas riidossa
mutsilla on joku seiväs jossain poikittain se kohtelee mua melkeen kun ilmaa.

alan itkee kahvipöydässä kun en jaksa stressata koiraa
mun pikku vauva on ihanin muttei vielä sisäsiisti.
mummo nauraa pienesti et mistäs se lapselle stressi.
mutsin mielestä 12 päivää lomaa on ihan tarpeeks.

en kuulema sais mennä kullan luo kun 2. päivä alkaa koulu
oon kuulema taas väsyny.
faija antaa luvan ostaa liput meen silti kuitenkin.
en kestä kyllä ilmankaan.

hetken aikaa oli hyvä olo mutta nytten taas jaksa.

haluun huulikorun - otan sen ehkä mutta kullalla on joku ongelma sen kanssa.
tai onko en tiiä se ei kerro ja se ahdistaa.
haluun myös farkut ja levyjä muttei oo varaa kaikkeen.
en osaa päättää kumman haluun enemmän ne housut vai musaa mutta toisaalta en jaksa ees vaivata päätäni just nyt.

haluun vaa nukkua koko ajan.

kiitos muuten teille jotka vastasitte.

mä hymyilin

 

 

jay